یزدفردا  – رئيس پليس آگاهي يزد از دستگيري فردي با 5 فقره سابقه كلاهبرداري در چندين استان كشور خبر داد.
. به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس ، رئيس پليس آگاهي استان يزد اظهار داشت:مأموران آگاهي يزد مطلع شدند كه خانمي اهل و ساكن شيراز با مراجعه به منزل شهروندان مقاديري پول و طلا و نقره بالغ بر 500 ميليون ريال كلاهبرداري نموده و متواري شده است.

سرهنگ زينلي افزود: بر اين اساس با توجه به اهميت موضوع بلافاصله پرونده در دستور كار كاراگاهان آگاهي قرار گرفت و اقدامات گسترده اي در اين زمينه انجام و محرز شد متهمه به شيراز متواري شده است.


وي گفت: تلاش مأموران ادامه داشت و با كمك گرفتن از شاكي و همسرش كه با متهمه در تماس بودند و حتي اظهار مي داشتند موضوع را پيگيري نكرده اند كمك گرفته و متهمه نيز با طمع بدست آوردن 300 ميليون ريال ديگر و انجام قرار صوري به يزد هدايت و در منزل شاكي غافلگير و دستگير شد.


سرهنگ زينلي ادامه داد: از متهم دو فقره چك هر كدام به مبلغ 5 ميليارد ريال و 6 برگ فرم مخصوص درخواست صدور شناسنامه در ثبت احوال كشف شد.


وي تصريح كرد: با تحقيقات بيشتر مأموران آگاهي محرز شد كه نامبرده با دو نفر از همدستانش كه فرزندان وي هستند اقدام به كلاهبرداري مي كند كه تلاش جهت دستگيري آنها ادامه دارد.


رئيس پليس آگاهي استان يزد خاطرنشان كرد: متهمه داراي 5 فقره سابقه كلاهبرداري در استانهاي ايلام، تهران، شيراز و شهر ري مي باشد كه پس از حكم قضائي با قرار قضائي روانه زندان شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا